skip to main | skip to sidebar

About me

My Photo
Yazrin Azrina
Shah Alam, Selangor, Malaysia
**I am good BUT I am not an angel**I do sin BUT I am not the Devil**I am pretty BUT not beautiful**I have friends BUT I am not the Peacemaker**I am just a girl in a big world trying to find someone to be friends and someone to love**I'm a person who is positive about every aspect of life**There are many things I like to do, to see and to experience**
View my complete profile

Archive

  • ▼ 2011 (6)
    • ► February (2)
    • ▼ January (4)
      • Hari Bersama Kakak - Episod 1 (Di Rumah)
      • KHURAFAT
      • The 1 and only HE (^_^)
      • To all the viewers..

Followers

VIEWERS

Powered by Blogger.

CHIT - CHAT


ShoutMix chat widget

Subscribe To

Posts
    Atom
Posts
Comments
    Atom
Comments

My NoteBlog

A work in progress of my life.love.passion

Friday, January 14, 2011

KHURAFAT

Khurafat adalah kepecayaan karut yang di anggap mempunyai hubungan
dgn agama Islam sdgkan pd hakikatnya bertentangan
dgn konsep tauhid dan syariat..
Ehhh..tujuan saya nulis blog tok bukanlah mok explain hal khurafat..hehehe...yg sebenarnya, khurafat yg saya maksudkan tok adalah...

Ya betoll..KHURAFAT - PERJANJIAN SYAITAN THE MOVIE hihihi..ok..a lil bit information bout the movie..this movie was directed by Syamsul Yusof (gosh!he's handsome!haha) starring by Syamsul Yusof, Liyana Jasmay, Sabrina Ali, Fauziah Nawi, Nur Huda, Salina Saibi & Latif Borgiba...

I've watched this movie last night at TGV, Jusco Bukit Tinggi , Klang with my dear, Helmi...after he finished his worked at 10.30pm, we directly go for movie which also start at 1030pm..but it's not a big deal coz TGV just a steps away from Helmi's workplace and we oledy bought the tickets earlier...while waiting for him I bought popcorn & softdrink so tat there will be no time to waste!yeahhh!clever me haa~ =P

THE TICKET FOR TWO

The cinema was FULL HOUSE!!!fuhhh~ n I wanna share one funny story bout last nite..while searching for our seats..surprisingly the seats oledy taken by somebody else..then we asked la tat guy..

Helmi: Abg..abg mmg duduk kat R7 & R8 ker..?
Abg: Yelah..sy mmg R7 & R8..(smbil tgk tiket emy)
Tekejut lah nya tek ngga tiket mek 2..
Alu lah ny pun nunjuk tiket ny juak..
Giliran mek 2 gik tekejut..coz seat mek org nang sama..
Pelik kann...??hmm..
Abg: Cuba try tanye pekerja kat luar..
So mek org pun pegi la kat luar nyk hal yg pelik ya..
Pekerja: Hmm..jum ikut sy..
(Smbil bercakap pake walkie-talkie dlm bhs tamil)hehe..pentingkah madah? =P

Nak dpendekkan crita..pekerja ya pun cek tiket abg ya tek..lepas kaka2 abg ya alu angkat dgn gereknya..duhal critany..tiket abg ya tek TIKET ESOK ARI!hihihi..tp abg ya xpuas ati juak..ny madah ngn pekerja ya ny beli tiket ya semalam (12 Jan) k tgga ari tok (13 Jan)..tapi org counter tiket ya berik ny tiket k tgga lusak duhal (14 Jan)...

Pekerja ya nyuroh cdak 2 ya ekot ny mok nuka seat..tp tggl tmpt dudok depan jak gik..mun ngga kat dpn ya..nang melungak abis palak kt nangga..mok2 abis cita loose skru palak ngkali kotan lamak gilak melungak..haha..smpe abis cita alu x ngga gik cdak 2 ya..kali merajuk kali..alu xmok masok gik..heheh..adoh2..sian juak ngga cdak ya..arap ati jak mok ngga crita ya..jadi..the moral of the story---> cek tiket mena2 lok b4 chow~ (^_^)

Movie tok blh tahan la..blh thn seram..ngn saspen juak..bagei mok gugok jantung dga sound efek nya..hihi..crita tok hal srg laki(Syamsul) mok nekel srg ompuan hot ya (Sabrina Ali) di club..mok djadikan crita..ompuan tok high-taste..alu dsimbahnya muka laki ya tek dgn aek..laki ya xpuas ati la dpolah ompuan ya mcm ya..malu nya..alulah ny pegi nemu srg bomoh tok k nyuroh ompuan ya suka ngn nya..bomoh ya awl2 dh warningnya..mun dh mlh benda tok jgn sesekali ninggal ompuan ya coz mun ny ninggal ompuan ya..seumur hidup laki ya xkan selamat..laz2 apa dpdh bomoh ya jadi juak setegal laki ya kawen ngn ompuan lain (Liyana Jasmay)..lepas ya alu mcm2 jk benda ngaco dak 2 laki bini..tp last cita tok sedeh la..laki ya (Syamsul)mati juak akhirnya.. :'( nitis juak airmata saya ngga nya ninggal..hihi..mun ktk org xfaham gilak apa dicrita saya tok..ktk org g la ngga dirikpun k cita tok..hehe..

Oklah..kepak dh tgn saya naep2 tok..saya share gmba yg diambik semalam ngn ktk org k.. =)

The happy face of Emy when he got his fav 'gula-kapas' =))

Playing with the 'smile-shutter'
The camera will automatically snap when its detect smile on yr face!
Just~ (^_^)
Sitting-waiting-snapping? hehehe
MINI TOONS - 1 of my fav store when Im in Jusco Bukit Tinggi..hehe..
Just in front of the TGV..
Ok..it's all for now..daaaaa~~~














Posted by Yazrin Azrina at 10:47 AM

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)

Blog Design by Gisele Jaquenod